Het magazine voor fans van GTST.

GTST Magazine brengt ook deze zomer weer exclusieve interviews, kijkjes achter de schermen en natuurlijk een heel fijn verhaal.

Samen met EndemolShine, RTL en de acteurs uit Goede Tijden, Slechte Tijden maakt F&L Media elk jaar het GTST Magazine. Het superdikke magazine is de hele zomer verkrijgbaar in de vakhandel en in de supermarkt. De versie van 2019 zal voor het eerst ook in boekvorm verkrijgbaar zijn.

Het GTST zomermagazine wordt jaarlijks gemaakt door F&L-redacteuren in samenwerking met de voltallige cast van Goede Tijden, Slechte Tijden. Los van de standaard mogelijkheden voor het magazine, is het mogelijk samenwerkingen met de acteurs aan te gaan om producten te promoten.

Doelgroep

  • GTST-fans (voornamelijk vrouw)
  • Leeftijd tussen de 20 en 65 jaar
  • Geïnteresseerd in mode, koken en eten, reizen en weekendjes weg en shoppen
  • Maar ook tuinieren, tv-series en films, human interest- en talentshows, dames- en roddelbladen, glossy’s en woonmagazines

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op.