GTST-acteurs Alkan en Melissa hoofdredacteuren GTST Magazine 2019
Ook in 2019 komt Goede Tijden, Slechte Tijden met een magazine, zodat fans tijdens de zomervakantie niets van hun favoriete serie hoeven te missen. Dit jaar is het thema van het GTST Magazine ‘grenzen verleggen’. Hoofdredacteuren Alkan Çöklü en Melissa Drost gaan met collega-acteurs hun ultieme uitdaging aan.
Uitdagingen
Wie heeft er altijd al in GTST willen spelen, had anders graag profvoetballer willen worden of willen racen op het circuit? Ook nemen enkele acteurs de functie voor een dag over van hun backstage-collega’s en worden anderen geïnterviewd hoe zij privé en werk met elkaar combineren. Het GTST Magazine ligt vanaf donderdag 4 juli in de winkel en is vanaf nu te bestellen via www.gtstmagazine.nl. Nieuw dit jaar is de mogelijkheid om het magazine als bewaarexemplaar in boekvorm te bestellen, met veel exclusief materiaal.
Fans hoeven hun favoriete Meerdijkers deze zomer geen moment te missen en krijgen dit jaar nóg meer GTST voor hun geld. Vanuit het magazine kan de lezer namelijk via een QR-code exclusieve videocontent zien. Denk aan extra interviews en behind-the-scenes verhalen van diverse shoots.
Gecombineerde hoofdredactie
Na Everon Jackson Hooi in 2017 en Dilan Yurdakul in 2018, zijn er in 2019 twee hoofdredacteuren. Alkan Çöklü en Melissa Drost nemen dit jaar samen het stokje over. Melissa: “Alkan en ik vinden het ontzettend leuk dat we bezig zijn om een heel mooi GTST Magazine te maken. Samen met de rest van de cast zijn we de afgelopen periode op zoek gegaan naar hun ultieme uitdaging en dat levert verrassende verhalen op, want deze uitdagingen worden zo goed als werkelijkheid.”
Alkan vult aan: “Daarnaast zullen we de komende periode door middel van vlogs op de social media kanalen van GTST alvast een voorproefje geven van al het werk dat komt kijken bij het maken van het magazine. Dus houd het Instagram-account en de Facebook-pagina van @GTST goed in de gaten!”
Samenwerking EndemolShine Nederland, RTL en F&L Media
Het GTST Magazine is een samenwerking tussen EndemolShine Nederland, RTL en F&L Media. De uitgever uit Nijmegen maakte het GTST Magazine ook de twee voorgaande jaren. De prettige samenwerking en het succes in de winkels leidde tot de hernieuwde samenwerking. Directeur Arjan Kropman: “Inmiddels kun je spreken van een traditie. De samenwerking met de acteurs is elk jaar vertrouwder en ook nu weer hebben ze prachtige verhalen met ons gedeeld. Het GTST Magazine is voor F&L Media een jaarlijks terugkerend feestje.”
Het superdikke, zomerse vakantienummer kost €6,99, ligt vanaf donderdag 4 juli in de winkel en is nu al te reserveren via www.gtstmagazine.nl. Fans die het magazine op voorhand bestellen, ontvangen een leuke verrassing én hebben ‘m als eerste op de deurmat. Het magazine verschijnt dit jaar ook in boekvorm met veel exclusief materiaal.