GTST Magazine: door de cast, voor de fans

Na een samenwerking met Everon Jackson Hooi in 2016 (#ONE Magazine), werd de band met Nederlands bekendste soap snel gelegd. In samenwerking met producent EndemolShine en broadcaster RTL4 verzorgt F&L Media al drie jaar lang GTS Magazine: een uniek tijdschrift voor de fans van Goede Tijden, Slechte Tijden dat elke zomer het gat in de programmering voor de fans opvult.

Afbeelding voor GTST Magazine: door de cast, voor de fans

Multichannel

De drie mediabedrijven combineren hun krachten in de jaarlijkse samenwerking. Zo worden de artikelen in het magazine aangevuld met behind the scenes-video’s op GTST.nl. Het magazine speelt daarnaast een overgangsrol tussen twee seizoenen. Op originele wijze krijgt de lezer elk jaar een exclusieve preview op het komende seizoen.

Op het gebied van marketing spelen RTL en EndemolShine een grote rol, doordat de bedrijven hun bereik inzetten om het magazine te promoten.

Door de cast

GTST Magazine wordt gemaakt in samenwerking met de cast van Goede Tijden, Slechte Tijden. Onder leiding van een gasthoofdredacteur uit de cast worden de acteurs uitgenodigd de artikelen te maken die ze willen maken. GTST Magazine staat daardoor vol met de verhalen die de sterren willen vertellen. Persoonlijke verhalen worden afgewisseld met diepgaande interviews, grappige columns en uitdagende reportages.

By F&L Media

GTST Magazine laat als geen andere titel de breedte van de ervaring, kennis en productiemethode van F&L Media zien. Alle afdelingen binnen het mediabedrijf worden ingezet om te komen tot een geweldige product voor een grote groep fans. Het overgrote deel van de productie vindt hierbij intern plaats.

Sinds 2019 wordt naast het standaard magazine ook de optie geboden om het tijdschrift in luxe boekvorm te bestellen. Het GTST Magazine boek is voorzien van exclusief fotomateriaal, exclusieve interviews en wordt uitgevoerd met hardcover.