Mogelijkheden
C’t biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van verschillende kanalen. Natuurlijk is er het goed gelezen en hooggewaardeerde magazine met de bijbehorende app. Maar ook zijn er de website en LinkedIn. Wij kunnen al deze kanalen combineren tot een campagne gericht op informatie, merkbekendheid en/of conversie.
Doelgroep c’t
De gebruiker van C’t is een professional op het gebied van computertechniek, of een liefhebber met het niveau van een professional. Het magazine informeert over hardware en software, maar ook over product overstijgende zaken als beveiliging, kunstmatige intelligentie en wetgeving. De uitgebreide hardware-tests vormen het middelpunt van het magazine. Uniek is dat de redactie informeert, maar niet stuurt. Hierbij uitgaande van de kennis van de gebruiker. C’t wordt hoog gewaardeerd onder ICT-professionals als informatiebron, en gebruikt als inspiratiebron bij professionele en/of persoonlijke aankopen. Voor de adverteerder een unieke manier om tot de kerndoelgroep te komen.

Praktische informatie
Formaat: | 210 x 297 mm |
Frequentie: | 10x per jaar |
Nieuwsbrief: | 52x per jaar |
Aantal pagina’s: | 148 |
Prijs: | €8,99 |
Printoplage: | 22.000 |
Online pageviews: | 266.000 |
Nieuwsbrief: | 21.000 |
Social media: | 2.700 |
Website | www.ct.nl |
Contact
We denken graag met je mee over de mogelijkheden, neem gerust contact met ons op!
