

Focus op bedrijfswagens
Auto Review, het grootste autoblad van Nederland, stapt in de bedrijfswagens. Met het nieuwe label op de website biedt de redactie de mogelijkheid aan leveranciers van bedrijfswagens om de juiste doelgroep te bereiken.
1,5 miljoen sessie per maand
Met meer dan 1,5 miljoen sessies per maand is Auto Review een van de grotere auto gerelateerde websites van Nederland. Het nieuwe bedrijfswagen-label opent het platform nu ook voor aanbieders van bedrijfswagens. Tussen de bezoekers van Autoreview.nl zitten veel kleine zelfstandigen en eigenaren van kleinere MKB-bedrijven, die door hun werk extra geïnteresseerd zijn in bedrijfswagens.
Voor het label wordt het nieuws op het gebied van bedrijfswagens bijgehouden. Niet alleen nieuwe modellen worden meegenomen, maar ook wetgeving is een hot item. De redactie test daarnaast de nieuwe modellen van alle verschillende fabrikanten.
Van aanbod tot regelgeving
Hoofdredacteur Jaap Peters: “Elektrisch, diesel of iets hybride? Op autoreview.nl/bedrijfswagens vindt de gebruiker alles wat hij wil én moet weten. Hoe zit het met het aanbod van elektrische bedrijfswagens? Wat betekenen de nieuwe regels voor dieselbussen? En welke bus past eigenlijk het beste bij jouw bedrijf? Wij testen de nieuwste modellen als eerste, geven koopadvies en houden alle ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. Autoreview.nl/bedrijfswagens is hét platform voor kopers en verkopers van bedrijfswagens.”
Meer weten? Neem contact op voor de mogelijkheden.
- Hoofdzakelijk mannen
- Mannen van alle leeftijden
- Brede doelgroep die interesse heeft in auto’s, motoren, sport, computers en lifestyle producten