Nieuwe website en nieuwe huisstijl voor Foodies

Ons kookmagazine Foodies kreeg onlangs een geheel nieuwe website, waarbij voor het eerst gebruik werd gemaakt van de nieuwe huisstijl. Die nieuwe huisstijl oogt frisser en zorgt ervoor dat alle kanalen van Foodies dezelfde sfeer ademen; het magazine, de website, de nieuwsbrief en de social media-kanalen. Foodies is vanaf nu overal beter herkenbaar.

De nieuwe website

Ondanks het succes van de Foodies-website en de enorme groei van de afgelopen jaren werd het tijd voor een geheel nieuwe site. Zowel aan de voorkant (wat je ziet) als aan de achterkant (de techniek) is alles nieuw en volledig geoptimaliseerd voor de wensen van de gebruiker, de redactie en onze partners. De website is sneller, de recepten spelen een prominentere rol en natuurlijk is de nieuwe, frisse huisstijl erin verwerkt.

Het gebruik van kleuren, maar ook nieuwe mogelijkheden zoals een printknop voor recepten of de mogelijkheid om recepten te beoordelen, zorgen voor een verbeterd gebruiksgemak.

Frisse uitstraling magazine

De vormgeving van Foodies Magazine werd opgefrist met de nieuwe huisstijl. Nieuwe lettertypes zorgen voor herkenbaarheid, leesbaarheid en een moderne, frisse uitstraling. De fotografie kreeg een nog prominentere rol. Het licht aangepaste logo is helemaal bij de tijd.

Een uitstraling voor alle kanalen

De nieuwe huisstijl is doorgetrokken naar alle kanalen. Dit zorgt voor een betere herkenbaarheid en daardoor een sterker vertrouwen bij de gebruikers. De recepten in Foodies zijn altijd van hoge kwaliteit, en meerdere malen getest voor ze gepubliceerd worden. De fotografie is van hoge kwaliteit en goudeerlijk. Zoals onze chefs het maken, zo kan de gebruiker dat ook. Deze kwaliteit willen we versterkt gaan uitdragen. Betrouwbaarheid zal steeds belangrijker worden in de markt. Wat op Foodies staat, moet goed zijn.

Verdere groei van het merk

Het doel van de nieuwe website en de nieuwe huisstijl is een verdere groei van het merk over alle kanalen, waarbij het magazine, de website en de nieuwsbrief (55.000+) samen goed zijn voor een steeds groter bereik bij een prachtig omlijnde en waardevolle doelgroep van kook- en receptenliefhebbers.

 

 

Afbeelding voor Nieuwe website en nieuwe huisstijl voor Foodies