Cover voor Gardeners' World magazine
Cover voor Gardeners' World magazine

Gardeners' World magazine

"Gardeners’ World is het tuinmagazine dat elke tuinliefhebber helpt bij het volledig duurzaam tuinieren."

Duurzaam tuinieren

Gardeners’ World magazine is de Nederlandse spin-off van de Britse BBC-televisiehit Gardeners’ World. De Nederlandse redactie combineert de kennis van de makers van de beroemde serie met de eigen kennis en kunde van tuinieren. Dat alles met duurzaamheid hoog in het vaandel. Gardners’ World inspireert en informeert zowel de beginnende als de gevorderde tuinier. In het voorjaar heerlijk aan de slag en tijdens de winter prachtig inspirerend. Keypoints: duurzaam tuinieren, inspirerend en heerlijk to-the-point met de vingers in de grond.

Cover voor
1 miljoen
pageviews per maand
33.600
social media
36.000
printoplage
93.000
nieuwsbrieflezers
thumbnail voor Gardeners’ World magazine
thumbnail voor Gardeners’ World magazine
thumbnail voor Gardeners’ World magazine
thumbnail voor Gardeners’ World magazine
thumbnail voor Gardeners’ World magazine
Cover voor
#samenwerking

Natural Bulbs

In 2024 werkten we samen met Natural Bulbs, wat resulteerde in succesvolle initiatieven zoals een vlekkenplan voor vaste planten, een winactie en de Bloembollenparade. Deze campagne zorgde voor meer zichtbaarheid voor Natural Bulbs, inspireerede lezers en versterkte de merkverbinding

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op.

  • Mannen en vrouwen
  • Leeftijd 30 tot 70 jaar
  • Gezinsmensen die van het buitenleven houden en graag actief bezig zijn
  • Proberen graag nieuwe producten uit in en om het huis

Meer weten?

Neen contact op met Gavin Woesthoff.