

Gardeners' World magazine
Duurzaam tuinieren
Gardeners’ World magazine is de Nederlandse spin-off van de Britse BBC-televisiehit Gardeners’ World. De Nederlandse redactie combineert de kennis van de makers van de beroemde serie met de eigen kennis en kunde van tuinieren. Dat alles met duurzaamheid hoog in het vaandel. Gardners’ World inspireert en informeert zowel de beginnende als de gevorderde tuinier. In het voorjaar heerlijk aan de slag en tijdens de winter prachtig inspirerend. Keypoints: duurzaam tuinieren, inspirerend en heerlijk to-the-point met de vingers in de grond.


Natural Bulbs
In 2024 werkten we samen met Natural Bulbs, wat resulteerde in succesvolle initiatieven zoals een vlekkenplan voor vaste planten, een winactie en de Bloembollenparade. Deze campagne zorgde voor meer zichtbaarheid voor Natural Bulbs, inspireerede lezers en versterkte de merkverbinding
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op.
- Mannen en vrouwen
- Leeftijd 30 tot 70 jaar
- Gezinsmensen die van het buitenleven houden en graag actief bezig zijn
- Proberen graag nieuwe producten uit in en om het huis